vrijdag 17 februari 2012

Recyclage stuff!

En ja, het is eindelijk weer vakantie! Ik zit al boordevol ideeën wat ik allemaal zou kunnen doen.
Eerst en vooral ga ik uit allemaal oude modetijdschriften de leukste looks uitknippen en ze allemaal in een boekje bundelen, handig voor als ik eens inspiratieloos ben. Daarnaast heb ik een tijdje geleden een klein wit tafeltje gekocht. Het was eigenlijk de bedoeling om hem te schilderen, maar met het slechte weer zou ik nog een tijd moeten wachten op hem buiten te kunnens schilderen of spuiten. Dus had ik het idee, om met de restjes van de tijdschriften, heel het tafeltje te behangen met behangerslijm. Ik heb geen flauw idee hoe het eruit gaat zien. Maar deze week post ik zeker het resultaat nog. Hebben jullie nog plannen voor deze vakantie ? 
Charissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten